loading...

دانلود رایگان کتاب انگلیسی دانشگاهی

اگر تعجب می کردید که چرا دیروز فنجان قهوه تازه خود را در پیراهن سفید ، با نام تجاری جدید خود ریخته اید ، یا چرا پرینتر دفتر شما امروز بعد از ظهر دچار مشکل می شود ، جواب این سؤال ساده است: عطارد به صور

مهستی بازدید : 86 چهارشنبه 15 آبان 1398 زمان : 21:38 نظرات (0)

اگر تعجب می کردید که چرا دیروز فنجان قهوه تازه خود را در پیراهن سفید ، با نام تجاری جدید خود ریخته اید ، یا چرا پرینتر دفتر شما امروز بعد از ظهر دچار مشکل می شود ، جواب این سؤال ساده است: عطارد به صورت مقتدر است . از نو. بله ، از 7 ژوئیه تا 31 ام ، همه چیز کمی بیشتر خواهد بود ... دشوار است.

 

 

اگر شما طالع بینی هستید ، احتمالاً می دانید معنی آن چیست ، اما برای کسانی که این کار را نمی کنند ، یک تصادف (بدون هدف در نظر گرفته شده) است: هنگامی که عطارد پشتی خود را شروع می کند ، انتقال به این معناست که باعث بروز همه مصائب می شود: فناوری خرابی ها ، ناسازگاری ها در سمت چپ و راست و تأخیر در هواپیما ، قطار و اتومبیل. و ظاهرا این عطارد خاص رتروگراد در لئو قرار است به همه نشانه آشفته تر از حد معمول. سرگرم کننده

 

در حالی که مشغول خالی کردن دریچه ها هستید (و امیدوارم قبل از اینکه به جای همکار خود به طور تصادفی آنها را به رئیس خود بفرستید دوباره به خواندن پیامک های متنوع ناخوشایند دوباره بخوانید) ، ممکن است خواندن نیز انجام شود. در زیر 11 کتاب وجود دارد که به یک دلیل یا دلیل دیگر خواندن کامل عطارد را به یک دلیل دیگر تبدیل می کنند: آنها در میان طغیان ها آرام هستند ، در مورد اخترشناسی و زودیاک آموزنده هستند ، یا آنها فقط فرار سرگرم کننده فرار را برای رسیدن به شما دارند. از طریق این زمان تلاش:

 

'قدرت ستاره: راهنمای ساده برای طالع بینی' توسط ونسا مونتگومری

 

اگر سیارات روی زندگی شما تأثیر می گذارند ، احتمالاً می خواهید در مورد آن اطلاعات بیشتری کسب کنید ، درست است؟ کتاب ونسا مونتگومری یک راهنمای ساده برای طالع بینی های عمیق است ، برای مبتدیان و واسطه ها به طور یکسان. و مصاحبه بوستل با مونتگومری را بررسی کنید ، جایی که او توصیه می کند تابستان عالی را برای علائم زودیاک خود بخوانید !

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

"چطور کاری نکنیم: مقاومت در برابر اقتصاد توجه" توسط جنی اودل

 

بلایای فنی یک علامت بدنام از Mercury Retrograde است ، بنابراین ممکن است دوست داشته باشید از این زمان برای انجام یک سم زدایی در رسانه های اجتماعی استفاده کنید. در نحوه انجام هیچ کاری ، جنی اودل به شیوه‌هایی که فناوری فرهنگ ما را بهره‌وری مداوم می کند ، غوطه وری می کند و در هنگام ورود به سیستم ، راه حلهایی برای ارتباط معنادارتر ارائه می دهد.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

'Star-Crossed' توسط مینی Darke

 

اگر ترجیح می دهید در مورد اشتباهات اخترشناسی که در افراد دیگر اتفاق می افتد بخوانید ، عاشق rom-com Star-Crossed مینی تیره را دوست خواهید داشت . این دنباله جاستین است که می فهمد که خرد او ، نیک ، از طالع بینی در کاغذ (همان کسی که برای او می نویسد) برای تصمیم گیری های خود استفاده می کند. بنابراین او تصمیم می گیرد که سرنوشت خود را به دست خودش بگیرد.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

"GMorning ، GNight: گفتگوهای پپ کوچولو برای من و شما" توسط لین-مانوئل میراندا

 

هیچ چیز نمی گوید: "من به حرف زدن نیاز دارم" دقیقاً مثل Mercury Retrograde. پس از یک روز طولانی درگیر شدن با تمام درام های ناشی از سیاره ، کتاب شیرین کلمات دلگرم کننده لین مانوئل-میراندا (با تصاویر جانی سام) مطمئناً شما را تقویت می کند. از آن برای استراحت شب خوب یا مقداری پپ صبح استفاده کنید.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

'HausMagick: خانه خود را با جادوگری متحول کنید' توسط اریکا فلدمن

 

ممکن است خود را در این ماه کمی بیشتر از وقت خود در خانه بگذرانید ، بنابراین چرا فضای خود را برای بهبود معنوی که در طی برنامه ریزی مجدد به آن احتیاج دارید ، فوق العاده نیست ؟ Feldmann ، مالک HausWitch در Salem ، از مراقبه ، تاروت ، طالع بینی و موارد دیگر برای کمک به شما در تبدیل فضای خود به یک پناهگاه استفاده می کند.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

'من دوست دارم تماشا کنم: راهم را از طریق انقلاب تلویزیون برانگیخت' توسط امیلی نوسبام

 

می دانم که اولین غریزه من هنگام Mercury Retrograde شکارچی کردن روی مبل با سری جدید به تماشای ماراتن است. اگر مثل من هستید و در این مدت تمایل دارید که به Netflix روی آورید ، مجموعه Nussbaum را از بهترین منتقدان تلویزیونی او دوست دارید و همه چیز را از Sex & City گرفته تا شگفت انگیز خانم Maisel پوشش می دهد .

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

"مخلوط نجوم: دستور العمل های کوکتل کیهانی برای هر نشانه" توسط آلیزا کلی فرقر

 

در اواسط ماه ، ممکن است به یک نوشیدنی نیاز داشته باشید .... یا دو. وقتی به آن نقطه رسیدید ، برخی از افراد مورد علاقه خود را برای یک عصر خنده ، بشقاب غذا و یک زن و شوهر از کوکتل های تابستانی با طراوت کاملاً مطابق با علائم زودیاک خود دعوت کنید.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

'واقعاً مال شما' توسط سرووناز تاش

 

اگر شما یک استراحت فنی را در پیش نگرفته اید ، قبل از ارسال در حین برنامه ریزی دقت کنید ... به خصوص در مورد آن برنامه های دوست یابی. اما می توانید در درام دیگران از سرگرمی لذت ببرید. در این رام کام ، ماریام ، دانشجوی تازه وارد NYU به یک برنامه دوست یابی می پیوندد و با بهترین دوست و دوست پسر سابقش همخوانی دارد.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

"راهنمای فضایی برای مدیتیشن و ذهن آگاهی" توسط اندی پودیکومب

 

در جریان عطارد عطارد ، مراقبه می تواند در مقابله با همه فجایع و دلخوری های ناچیز حاصل از محصول بسیار کمک کند. این که آیا شما تازه وارد تمرین هستید ، یا می خواهید بیش از هر زمان دیگری آن را بپذیرید ، این راهنمای عملی از طرف خالق برنامه فوق العاده مراقبه سرگرمی ، Headspace است که باید بخوانید.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

"پیشنهاد" توسط یاس گیلوری

 

آیا یاسمین گیلوری داستان خود را در هنگام عطارد ریتروگراد تنظیم کرد؟ زیرا این قطعاً نمونه نهایی یک سوءاستفاده است - و یک کتاب سرگرم کننده است که در این ماه از طرف شما می خواهید. وقتی کارلوس به نیکول کمک کرد پس از رد پیشنهاد عمومی ، فرار کند ، آنها بیشتر از آنچه برای آنها معامله می کردند ، فرار می کنند.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

"نشانه ها" توسط کارولین فاکنر

 

هنگامی که ریزگردها سرانجام در پایان است ، ممکن است متوجه شوید که شما علاقه مند هستید که بیشتر بدانید که چگونه طالع بینی می تواند برای شما کار کند ، و نه علیه شما. این کتاب را انتخاب کنید ، که نشان می دهد چگونه می توانید از طالع بینی برای بهبود زندگی خود ، از جمله در روابط و شغل خود استفاده کنید.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 733
  • بازدید کلی : 4,019