loading...

دانلود رایگان کتاب انگلیسی دانشگاهی

مسابقه فینال Big Little Lies فصل 2 در تاریخ 21 ژوئیه برگزار می شود و فصل 3 Big Big Lies احتمالاً این اتفاق نخواهد افتاد ، این بدان معنی است که ممکن است وقت آن رسیده که برای مادران مونتری خداحافظی کنیم

مهستی بازدید : 70 چهارشنبه 15 آبان 1398 زمان : 21:39 نظرات (0)

مسابقه فینال Big Little Lies فصل 2 در تاریخ 21 ژوئیه برگزار می شود و فصل 3 Big Big Lies احتمالاً این اتفاق نخواهد افتاد ، این بدان معنی است که ممکن است وقت آن رسیده که برای مادران مونتری خداحافظی کنیم. بر اساس پرفروش ترین رمان لیان موریارتی ، Big Little Lies از زمان آغاز نمایش در فوریه سال 2017 بسیار جنجالی و مورد علاقه منتخب بوده است - نه تنها به این دلیل که بازیگران آن شامل بازی های سنگین وزن هالیوود ریز ویترسپون ، شاییلن وودلی ، زوی کراویتز ، مریل استریپ ، نیکول کیدمن ، و لورا درن ، بلکه به خاطر تصویرگری بی پرده از روابط ناهنجار در عصر #MeToo و پیچیدگی های دوستی زن ، ازدواج و مادری.

 

 

پس از این که آخر تماشا کرده ام، مطمئن شوید برای بررسی از 11 کتاب مانند بزرگ کمی دروغ ، زیر. همه مضامین مشابه را با نمایش به اشتراک می گذارند: اسرار قتل و هیجان انگیز ناخوشایند وجود دارد. شهرهای کوچک با اسرار تاریک و درام های حومه وجود دارد. کتاب های دلخراش وجود دارد که با سوء استفاده روبرو هستند. اتاق های تماشایی با شکوه بالا در اتاق وجود دارد. و در بسیاری از تکرارهای مختلف ، کاوش هایی در مورد مادر بودن و دوستی شدید زن وجود دارد. حداقل سه مورد از این کتاب ها در حال حاضر در حال اقتباس برای صفحه نمایش هستند (از جمله اقتباس آینده ریز ویترسپون به رهبری Little Fires Everywhere در هولو ) ، بنابراین می توانید از محبوب ترین تلویزیون بعدی خود باشید:

 

"فقط بین ما" توسط ربکا دریک

 

آلیسون ، جولی ، سارا و هدر چهار دوست هستند که در ایده آل حومه زندگی می کنند. اما وقتی آلیسون کبودی ناخوشایند روی مچ دست هدر ایجاد می کند ، همه چیز از پرده برمی دارد. بررسی در مورد آنچه به نظر می رسد یک ازدواج فزاینده خشونت آمیز است ، به لحظه ای منجر می شود که زنان پشیمان شوند ، و حالا آنها باید تصمیم بگیرند که تا چه حدی برای کمک به یک دوست خواهند رفت.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

'Queenie' توسط Candice Carty-Williams

 

همانند Big Little Lies ، Queenice Carty-Williams's Queenie با روابط ناسازگار ، بیماری روانی پس از سوءاستفاده و نحوه بازی رابطه جنسی در هر دو رابطه دارد. داستان فیلم روی یک زن انگلیسی 25 ساله جامائیکا که پس از درگیری با دوست پسر طولانی مدت سفیدپوست خود ، در همه مکان های اشتباه - از جمله چند مرد خطرناک - به راحتی می پردازد ، تمرکز دارد.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"شایعه" نوشته لسلی کارا

 

مادر مجرد جوونا به تازگی به همراه پسرش به یک شهر ساحلی نقل مکان کرده است. او به امید دوستی با سایر مادران ، شایعه ای را که شنیده است به اشتراک می گذارد - یک قاتل بدنام از زندان آزاد شده است و تحت هویت جدیدی در شهر خود زندگی می کند - و شایعات زندگی خطرناک خود را تجربه می کنند. .

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

'Miracle Creek' توسط آنجی کیم

 

در یک شهر کوچک در ویرجینیا ، یک مرکز درمانی ویژه با یک اتاق Hyperbaric وجود دارد که صاحبان آن ادعا می کنند می توانند طیف وسیعی از شرایط را درمان کنند. اما وقتی این اتاق منفجر می شود و دو نفر می میرند ، بازرسان متوجه می شوند که این تصادف نبوده است. نمایشی قدرتمند در صحن آشکار می شود و معلوم می شود که همه شخصیت های اصلی - مادر یک بیمار ، صاحبان مرکز و یک معترض - اسرار مخرب را حفظ می کنند.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"آتش سوزی کوچک در همه جا" توسط Celeste Ng

 

در شاکر هیتز ، همه چیز با دقت برنامه ریزی شده است و هیچ کس بیش از النا ریچاردسون این روح را تجسم نمی کند. میا وارن ، یک هنرمند و مادر مجرد را با بی اعتنایی به قوانین وارد کنید. اما وقتی خانم ریچاردسون تصمیم به کشف اسرار در گذشته میا گرفت ، وسواس او با هزینه های مخربی برای هر دو خانواده به بار خواهد آمد.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"همسر گرگ و میش" توسط AJ Banner

 

كيرا وينتروپ هيچ چيز را درمورد حادثه غواصي كه او را با از دست دادن حافظه پيچيده رها كرده ، به خاطر نمي آورد. دنیای او به جزیره ای محدود شده است که در آنجا با همسرش یعقوب زندگی می کند. اما كيرا شروع به ديد ديدگاهي در مورد يك ازدواج سنگي و روابط مرموز با ساكنان جزيره مي كند. او در حالی که برای کشف گذشته خود تلاش می کند ، حقایق وحشتناکی را درباره تصادف و ازدواج خود کشف می کند.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

'Whered You Go You، Bernadette' توسط ماریا سمپل

 

رمز و راز در Where'd You Go ، Bernadette ، که پس از زنبور عسل در جستجوی مادرش ، برنادت ، که پس از جمع آوری کمک مالی مدرسه فاجعه بار گم شده است ، فراوان است . اگرچه سبک تر از دروغ های بزرگ است ، هر دو کتاب با انتظارات غیرواقعی بسیاری از مادران و تجربیات زنانی که احساس می کنند در زندگی مورد نظرشان گرفتار می شوند ، سروکار دارند.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"من فکر کردم که تو را می دانستم" توسط پنی هنکوک

 

ژول و هالی از زمان دانشگاه بهترین دوستان بوده اند. آنها همه چیز را به یکدیگر می گویند ، و هر دو لحظه های بزرگ و جزئیات کوچک زندگی خود را با یکدیگر به اشتراک می گذارند. بنابراین ، وقتی دختر ژول ، صافی ، علیه پسر هالی ، سائول شکایت جدی می کند ، هیچ زن برای تأثیر مخربی که بر دوستی و خانواده های آنها خواهد گذاشت ، آماده نیست.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

'نامه پنجم' توسط نیکولا موریارتی

 

جونی ، دبی ، ادن و ترینینا از زمان دبیرستان بهترین دوستان بوده اند. یک شب ، زنان جرأت یکدیگر را برای نوشتن نامه های ناشناس و پنهان کردن تمام اسرار آنها - اما بازی حقایق را بسیار ویران تر از آنچه انتظار داشتند در معرض نمایش بگذارند. هنگامی که یک نامه پنجم - یک نفرت پر از نفرت که یک کینه شرور را آشکار می کند - کشف شود ، اوضاع هرگز یکسان نخواهد بود.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

"همسر ساکت" توسط ASA هریسون

 

جودی و تاد در ازدواج خود در جای بدی قرار دارند. چیزهای زیادی در معرض خطر است ، از جمله زندگی مرفه ای که در مجاورت زیبای ساحلی در شیکاگو به آنها منتقل می شود - خانه ای که جودی را در انزجار نسبت به خیانت دائمی شوهرش نگه می دارد. اما جودی فقط می تواند گونه اش را خیلی زیاد چرخاند و وقتی تصمیم می گیرد که چیزی برای از دست دادن ندارد ، چیزها زشت می شوند.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

'Nine Strangers Perfect' توسط لیان موریارتی

 

در جدیدترین اخبار لیان موریارتی ، Frances Welty وارد خانه Tranquillum House می شود که یک کمر بد (و یک قلب شکسته) را پرستار می کند و بلافاصله توسط هشت میهمان دیگر و صاحب عجیب و کاریزماتیک وارد می شود. اما او به زودی مجبور خواهد شد تصمیم بگیرد که آیا باید خودش را در هر آنچه که خانه ترانسیلون ارائه می دهد غوطه ور کند - یا اینکه در حالی که می تواند اجرا کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 728
  • بازدید کلی : 4,014