loading...

دانلود رایگان کتاب انگلیسی دانشگاهی

نورا براون ، معلم دبیرستانی انگلیسی ، وقتی دید که چهره دختر جوانی در چندین نوبت در مقابل او ظاهر می شود ، نگران شد. او با ترس و وحشت از اینکه ذهن خود را از دست داده بود ، به دنبال کمک روانپزشکی بود و

مهستی بازدید : 152 جمعه 15 آذر 1398 زمان : 22:16 نظرات (0)

نورا براون ، معلم دبیرستانی انگلیسی ، وقتی دید که چهره دختر جوانی در چندین نوبت در مقابل او ظاهر می شود ، نگران شد. او با ترس و وحشت از اینکه ذهن خود را از دست داده بود ، به دنبال کمک روانپزشکی بود و خاطرات سرکوب شده از سوء استفاده وحشتناک را که در کودکی متحمل شد ، آزاد کرد.


دانلود نمودن کتاب

The Night Child رمانی عمیقاً نگران کننده در مورد کودک آزاری است که برای ضعف قلب نیست و در عین حال ، خواندن قانع کننده ای است. کوین از همان ابتدا شما را به سمت راست می کشد و یک مجموعه طولانی را برای شیرجه زدن به اولین توهم نورا کمی بعد از آنکه کلاس برای روز عزل شد ، می توانید بپیچید. آنقدر سریع اتفاق می افتد که خواننده را به همان اندازه شوکه نورا از آن احساس شوکه کند ، رها کند. من عاشق روشی بودم که بلافاصله سعی می کردم آنچه را که او دیده بود ، کشف کنم و چرا. فرقی نمی کند که من آن زمان به سختی چیزی در مورد او می دانستم — من می خواهم به دانستن اطلاعات بیشتر در این باره وارد داستان شوم.

نحوه نوشتن صحنه ها وقتی نورا به یاد داشته باشید چیزی بسیار درخشان بود. افکار پراکنده باعث شد احساس کنم که درست در کنار نورا در آن خاطره گیر افتادم ، همان وحشتی را که او احساس کردم احساس کردم. صادقانه گفتن این چیزی بیش از کمی مزاحم بود ... و با این حال ، من نتوانستم جلوی خواندن را بگیرم.

این آشفتگی ، این کتاب را به عنوان "اولین نفس گیر" توصیف می کند که کاملاً توصیف می کند. اگر اولین کوین است این خوب است، من نمی توانم صبر کنید تا ببینید چه کتاب دوم او خواهد بود!

من یک نسخه نقد و بررسی قبلی از این کتاب را که از انتشارات بلکستون منتشر شده از طریق Edelweiss دریافت کردم .

به Goodreads اضافه کنید

نویسنده: آنا کوین
عنوان: شب کودک
ژانر: داستان زنان منتشر
شده: 29 ژانویه 2018 توسط انتشارات بلکستون
رتبه: 4 ستاره

درباره کتاب
نورا براون انگلیسی دبیرستان را تدریس می کند و با همسر و دختر شش ساله خود زندگی آرام در سیاتل انجام می دهد. اما یک روز نوامبر ، لحظاتی پس از برکناری کلاس ، چهره یک دختر در بالای میز دانش آموزان ظاهر می شود - چهره ای عجیب و غریب با چشمان آبی خیره کننده ، چهره ای که بر بالای پارچه های بی نظیر بنفش و بلوز جایی که باید بازوها و پاها وجود داشت ، شناور است. . ترور در بدن نورا می پیچد - نوع ترس و وحشتی که وقتی هیچ راهی برای خروج از آن وجود ندارد ، احساس می کنید ، هنگامی که هر سلول بدن ، تمام بدن شما در آتش است - وقتی فکر می کنید ممکن است بمیرید. "

بیست و چهار ساعت بعد ، در حالی که در تعطیلات شکرگذاری ، چهره دوباره ظاهر می شود. متولد و ناپایدار ، نورا با متخصصان مغز و اعصاب و سرانجام روانپزشک دیدار می کند. با پیشرفت داستان ، راز وحشتناکی کشف می شود - رازی که نورا را به سمت یک تفکیک روانی حتی عمیق تر سوق می دهد.

این رمان اولین نفس گیر ، تأثیر تجربیات آسیب زای دوران کودکی و خط شکننده بین گذشته و حال را بررسی می کند. The Night Child کاملاً ظریف و عمیقاً صمیمی ، داستان انعطاف پذیری ، امید و ظرفیت ذهن ، بدن و روح برای نجات خود با وجود هرگونه شانس است.

درباره نویسنده
ANNA QUINN نویسنده ، معلم و صاحب کتابفروشی The Writers’s Workshoppe and Imprint در پورت تاونزند ، ولز است. وی سی سال تجربه تدریس و کارگاه های پیشبرد نوشتن در سراسر کشور را دارد. اولین رمان آنا ، "کودک شب" ، منتشر شده توسط بلکستون ، در تاریخ 30 ژانویه 2018 منتشر شد.

 

دانلود کتاب The Stranger Inside توسط لورا بندیکت

tinyurl rebrandly bit.do bit.ly opizo.com
gg.gg shorturl.at shorl.com v.ht is.gd
      b2n.ir plink.ir
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 54
  • بازدید سال : 755
  • بازدید کلی : 4,041