loading...

دانلود رایگان کتاب انگلیسی دانشگاهی

واقعاً زمان بسیار خوبی برای طرفداران جرم واقعی است. با داشتن بیوپیک های بیشتر ، مستندها و پادکست ها نسبت به گذشته ، وقتی انتخاب می شود محتوا را برای انتخاب خود خراب می کنید. اگر مثل من ، شما فردی هستی

مهستی بازدید : 167 چهارشنبه 15 آبان 1398 زمان : 21:40 نظرات (0)

واقعاً زمان بسیار خوبی برای طرفداران جرم واقعی است. با داشتن بیوپیک های بیشتر ، مستندها و پادکست ها نسبت به گذشته ، وقتی انتخاب می شود محتوا را برای انتخاب خود خراب می کنید. اگر مثل من ، شما فردی هستید که چیزی بیش از ترساندن خود را قبل از خواب دوست ندارید ، در اینجا هفت کتاب جرم واقعی که توسط زنان نوشته شده است آورده شده است. در بازاری که نویسندگان مرد به طرز باورنکردنی اشباع شده اند ، زنان در آنجا هستند که حرکت جدی می کنند. برای برخی از زخم های جدی ستون فقرات آماده شوید.

 

 

یكی از دلایلی كه من عاشق كتابهای جرم واقعی هستم به این دلیل است كه نویسنده می تواند پرونده ای را برای شما قایل شود كه احساس می كنید خیلی خوب می دانید و آن را روی سرش می زنید. مثل این است که برای اولین بار آن را می شنوید و کاملاً چنگ می زند. ممکن است روزی زنان به عنوان جنس عادلانه کلیشه ای شده باشند اما طبق گفته های Crime Reads ، آنها اکنون کسانی هستند که آنچه را که بعنوان رنسانس واقعی جرم خوانده می شود ، هدایت می کنند. اگر نمی توانید به اندازه کافی از رمز و راز قتل خوب ، سریال قاتل یا رسوایی فرقه برخوردار شوید و به یک کتاب جدید نیاز دارید تا این تابستان را با خود به ساحل ببرید ، سپس هرکدام از این هفت مورد خوانده شده ، جنایتی واقعی را برای شما رقم می زنند.

 

1. "غریبه کنار من" اثر آن رول

 

تد باندی یکی از مشهورترین قاتلان سریال قرن بیستم است. با هالیوود Blockbuster Extreme Wicked، Shockingly Evil و Vile با بازی در نقش Zac Efron که در ماه مه سال 2019 منتشر شد ، علاقه عموم مردم به Bundy و جنایات وی از طریق پشت بام است. اگر می خواهید در مورد محاکمه Bundy از کسی که او را قبل و بعد از رفتن به زندان می شناخت ، بشنوید ، پس لازم است که Ann Rule The Stranger Besely Me را بخوانید .

 

به عنوان یک نویسنده جوان ، رول در دنباله بزرگترین داستان در حرفه خود بود - شکار یک قاتل سریالی. کمی او می دانست که دوستش بوندی مردی است که به دنبالش بود.

 

داستانی تقریباً باورنکردنی که توسط کسی که اینقدر به آن نزدیک است گفته شده است ، شما قادر نخواهید بود The Stranger کنار من را کنار بگذارید .

 

می توانید آن را اینجا خریداری کنید.

 

 

2. "من در تاریکی از بین خواهم رفت" توسط میشل مکنامارا

 

اولین و تنها کتاب میشل مک نامارا که می توانم به دیدن من The Dark Gone In The Dark بروید . او داستانی از پایداری در مواجهه با جنایات وحشتناک و خسارات گسترده ، وی پرونده قاتل گلدن ایالتی را دوباره بررسی می کند. مک نامارا که در دهه 80 در سواحل غربی آمریکا مستقر شد ، فاش می کند که چگونه قاتل گلدن ایالتی قتل عام قاتلانه را انجام داد ، از این قانون فرار کرد ، و زندگی را در ویرانی ها رها کرد. به گفته سی ان ان ، این پرونده تا سال 2018 زنده بود ، هنگامی كه اجرای قانون ، افسر سابق پلیس 73 ساله ، جوزف جیمز دی آنگلو را به بازداشت برد.

 

Gone In The Dark Gone In The Gone In The Dark Gone In The Gone In The Dark Gone In The Gone In The Dark Gone In The Gone In The Dark Gone In The Gone In The Dark رفته است.

 

می توانید آن را اینجا خریداری کنید.

 

 

3. "دوست من آنا: داستان واقعی از وارث جعلی شهر نیویورک" توسط راشل لولا ویلیامز

 

بنابراین بسیاری از داستانهای جنایات واقعی دارای همان سایه های اسرارآمیز خطرناک ، دروغ دروغ ها و روابط مشکوک هستند. دوست من آنا نیز از این قاعده مستثنی نیست.

 

آنا سوروکین استاد فریبکاری بود. به نظر هر کسی که آن دل Delvey (سوروکین) یک وارث روسی پر پرواز بود و همه اینها را داشت - زندگی ای که بین مهمانی های اسراف ، ناهار ، و سفرهای خرید انجام می گرفت و به دوستان خود هدیه می داد. یعنی تا زمانی که پولش خشک شد و یکی از آن دوستان مشکوک شد.

 

آنچه بعد آمد تقریباً باورنکردنی است. طبق گزارش بی بی سی ، سوروکین در آوریل سال 2019 در نیویورک محاکمه شد و سرقت از سرقت خدمات و لارو بزرگ پیدا شد. او اکنون تا 15 سال زندان روبرو است.

 

نوشته شده توسط دوستش راشل دلوآچ ویلیامز که قبل از کمک به پلیس برای یافتن او به دنیای خیالی سوروکین آغشته شده بود ، دوست من آنا احساساتی است.

 

می توانید آن را از اینجا سفارش دهید.

 

 

4. "دوقلوها: مردان خشونت" توسط کیتی کری

 

دو نفر از قوی ترین گانگسترهایی که تاکنون از انگلیس بیرون آمده اند ، هر کسی که احترام به طرفداران جرم واقعی داشته باشد ، فکر می کند که آنها کری دو قلوها را می شناسند. با این حال ، کمتر کسی آنها را کاملاً شبیه همسر ران کری ، کیتی کرای می شناخت. در دوقلوها او فاش می کند که ازدواج با یکی از بدنام ترین مردان انگلیس چه بوده است.

 

این یک بینش جالب از دنیای زیرزمینی جنایی لندن است که شامل داستانهایی است که نویسنده نتوانسته است آن را پس از مرگ دوقلوها و رازهایی که احتمالاً هنوز هم برای به اشتراک گذاشتن بسیار خطرناک هستند فاش کند.

 

می توانید آن را اینجا خریداری کنید.

 

 

5- "مادر کسی ، دختر کسی" نوشته کارول آن لی

 

برخی از جنایات وجود دارد که برای همیشه در تاریخ ملت ما حک خواهد شد. من مطمئن نیستم که زمان دیگری وجود داشته باشد که پیتر ساتکلیف ، AKA the Yorkshire Ripper ، فراموش شود. داستان ساتکلیف در سراسر جهان شناخته شده است ، اما در مورد 13 زنی که وی به قتل رساند چیست؟

 

در مادر کسی ، دختر کسی کارول آن لی شخصیت و شخصیت خود را بازیابی می کند. در آن ، او با خانواده هایی که فقدان عظیمی را تجربه کرده اند صحبت می کند و 23 فرزندی که مادرانشان را از آنها جدا کرده است. این شناخته شده ترین موارد قاتل سریالی انگلیس از دیدگاه اساسی و جدید است.

 

می توانید آن را اینجا خریداری کنید.

 

 

6. 'Rose West: ساخت یک هیولا' توسط جین کارتر وودرو

 

چیزهای زیادی وجود دارد که هنوز هم ملت را در مورد داستان رزماری و فرد وست متزلزل می کند. دو مورد از پرکارترین قاتلان سریالی قرن بیستم ، پرونده آنها به ویژه در انگلستان کاملاً مشهور است.

 

در ساخت یک هیولا ، جین کارتر وودرو خواننده را به دوران کودکی رز وست برمی گرداند. از بزرگ شدن در یک خانواده فوق العاده مشکل ، دیدار با فرد وست وقتی تنها 16 سال داشت ، و کشتن برای اولین بار فقط چند ماه بعد ، این یک تحقیق استثنایی در مورد چگونگی تربیت رز وست وست ممکن است به یکی از اعضای او تبدیل شود بدنام ترین جنایتکاران تاریخ انگلیس.

 

می توانید آن را اینجا خریداری کنید.

 

7. 'برادران: راهی به یک تراژدی آمریکایی' توسط ماشا گسن

 

در آوریل ، 15 2013 ، دو بمب خانگی با فاصله 12 ثانیه از هم جدا شدند که باعث کشته شدن سه نفر و مجروح شدن 264 نفر دیگر در نزدیکی خط پایان ماراتن بوستون شد. این جهان سکوت را شوکه کرد. برادران Tamerlan و Dzhokhar Tsarnaev در مرکز مانور جهانی قرار داشتند. با وجود درگذشت تامرلان و محكومیت دژخار ، هیچ پاسخ واقعی درباره اینكه چرا این واقعه فاجعه بار رخ داده است ، وجود ندارد.

 

روزنامه نگار روسی-آمریکایی ماشا گسن درگیر زندگی عمیق این دو برادر می شود تا سعی کند آنچه را که در آن روز به ماراتن آورده است ، تعیین کند . غالباً این طور نیست که شما به پس زمینه کسانی که مرتکب این جنایات می شوند ، بپردازید و اگر به جرم واقعی بروید ، برادران برای شما کتاب است.

 

می توانید آن را اینجا خریداری کنید.

 

وقتی صحبت از جرم واقعی می شود هزاران داستان وجود دارند که می توانید دندان های خود را گیر بیاورید. با این حال ، این هفت اثر از نویسندگان زن برجسته می کند که چگونه می توانید یک پرونده را که فکر می کنید می دانید قدم بزنید و به طور جدی آن را وارونه کنید. به من اعتماد کن ، شما باید دست خود را به این کتاب ها برسانید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 49
  • بازدید سال : 750
  • بازدید کلی : 4,036